我入書籍出版呢行,其實係無心插柳㗎!

我入書籍出版呢行,其實係無心插柳㗎!
話時話,當年因為想幫朋友讀咗心理輔導。大專畢業後,冇諗過做心理輔導員,但又唔知可以做啲乜,於是就憑自己嘅興趣搵工。
而我嘅興趣就好宅下,主要就係睇書同睇戲。當時我根據呢兩個興趣去搵工。當年,市道好很差,搵工好很難,前前後後搵咗大半年,都搵到心灰意冷。電影公司嗰邊冇乜聲氣,反而有間出版社市場部叫我去面試。市場部主管見完我之後,就話我適合做編輯多啲,轉介咗我去佢哋嘅出版部見助編份工,就咁樣,我拾下拾下入咗書籍出版呢行。
當年我純粹係為咗興趣,根本冇諗過書嘅出版有乜意義有乜理念。而所謂理念同意義都係我後來不斷投入呢個行業,一再深入理解這行業,才漸漸孕育出來的。
咁我都算叫做好彩,可以根據自己興趣搵到工,亦都可以一直根據自己嘅興趣做自己鍾意做嘅嘢。
諗諗下,我真係覺得上天待我不薄!感謝上主!

留言

熱門文章