【真的是抵我做窮L】

【真的是抵我做窮L】話說近日睇有關黃百鳴的報道,得知他為人極無恥,所以賺到豬頭咁,就想起了早前自己有錢都唔執的事。
話說有個長者想自掏腰包出書,想交我的獨立出版社出版,託中間人聯絡我。我看過稿,發覺質素不夠班,不出版為妙,一來免得影響我檔嘢聲譽,二來免得那長者浪費金錢。與他聯絡後,始知他打算博一鋪,不過他人又老錢又不多,年紀咁大還要跟友人籌旗。我直言他會血本無歸,力勸他不要出版。多次交流後,他打消了念頭。當然,我也冇咗個job,少了一筆不大不少收入。不過,我反而心安理得。
我係想賺錢,但要過得到自己良知,以及專業要求,否則,賺得好唔安樂。
我認我真係唔夠黃百鳴啲仆街咁無恥,所以我只能安安樂樂做個窮L。

留言

熱門文章